" Andaikan aku halal baginya tentu aku akan turun mengusap airmatanya dan membawanya ke tempat yang jauh dari linangan airmata selama-lamanya "

http:// kiranakusayang.blogspot.com

Aku ingin terbang bebas..

Salam Taaruf..

Salam Taaruf..

kata-kata cinta..

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Friday, November 18, 2011

Nota Untuk Awak...


NOTA UTK AWK ! !
Nape time SY betul2 perlukan AWK .. AWK x pnh ade utk SY.. tp skrg bila SY dah x perlukan AWK lagi , nape perlu AWK dtg balik dan m'gngu hdup SY n meminta utk peluang kedua ? ? sory , hAti SY da tertutup utk AWK ! ! AWK da lupa ke pesanan AWK utk SY ? ? yg SY akan dpt yg lagi baik drp AWK , thanx sbb masin mulut AWK sbb skrg wlaupun sy xde PENGGANTI AWK lagi tp SY rase SY lg gmbira tnpa AWK ! ! i'm free withOut u ~~ ♥

Walaupun sekarang aku sendiri tapi aku X kese0rangan..Aku ada familyku yg menyanyangiku dan menyintaiku dan yg paling penting aku ada Allah yg mencintaiku dan mengasihiku..
Jika Seseorang Yang Kamu Cintai Meninggalkanmu,
Jangan Gunakan Matamu Untuk Menangisi Dia,
Tapi Gunakanlah Matamu Mencari Lebih Baik Dari Dia.!!!( -_-)
Aku yakin satu hari nanti Allah akan menemukan aku dgn insan2 yg lebih pantas tuk aku dampingi dan yg pasti insan itu bukan kamu..
Seandainya saja cinta itu tak pernah hadir.. Maka air mata pun tak kan mengalir..
Seandainya saja janji itu ditepati.. Maka tak kan ada rasa benci dihati..
Seandainya kata setia itu tetap terjaga.. Maka kata pisah pun tak kan ada..
Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Apakah kamu mencintaiku setulus hati? Apakah tidak bakalan menduakanku?
Buktikan dong dengan One Love & One Heart!!!
Nak buktikan apa lagi..
Buktinya da nyata..kamu X tulus mencintaiku..
Buktinya sekarang kamu dah tinggalkan aku terkapai-kapai sendirian di sini..Tak mungkin ada peluang ke-2 buat kamu..Itu tak akan terjadi..INGAT pesananku ini..
hati yang pernah kau sakitkan..hati yg pernah kau kecewakan..hati yg pernah kau lukakan..hati yg kau biarkan itu adalah hati aku...
**Hati Saya**
aku X akan bg kau peluang lg tuk bertapak di hatiku..Malah tuk kau mas0k pun aku X izinkan..Sekali kau lukakan hatiku selamanya ia akan ingt..Ingt pada wajah yg telah mencampakkan ia tanpa perasan..
Ini adalah n0ta terakhir saya buat awak..

No comments:

Post a Comment

Hal paling kejam yang seseorang lakukan kepada orang lain adalah membiarkannya jatuh cinta,sementara kamu tidak berniat untuk menangkapnya..
Related Posts with Thumbnails

aku

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Templates online

Seandainya kita diciptakan untuk menjadi satu,pasti suatu ketika kita akan bertemu.Seandainya kita diciptakan untuk tidak bersatu. Walau dekat selalu kau takkan jadi kepunyaanku.Jangan membenci atau menyalahkan cinta jika kamu sampai terluka kerananya..Cinta yang tulus & suci tidak akan pernah menyakiti jika kita menyikapinya dengan indah pula.. Selangkah kita menghampiriNya seribu langkah DIA menghampiri kita.. berbeza dengan cinta manusia.. semakin kita cuba menjejakinya semakin luas langkahnya meninggalkan kita.. kalau bertaut pun pasti terlerai, kalau terbina mahligai pun pasti bakal dicarinya insan kedua dan seterusnya...