" Andaikan aku halal baginya tentu aku akan turun mengusap airmatanya dan membawanya ke tempat yang jauh dari linangan airmata selama-lamanya "

http:// kiranakusayang.blogspot.com

Aku ingin terbang bebas..

Salam Taaruf..

Salam Taaruf..

kata-kata cinta..

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Saturday, October 29, 2011

Aku tak akan bersuara lagi...

Aku tak akan bersuara lagi kerana kamu tahu...
♥♥ (¯`'*• Kamu TAHU satu-satunya ALASAN mengapa Allah memisahkan kita Dgn jarak membentang agar sulit bertemu???ALLAH tahu krn hati kita dekat bahkan kita terlalu DEKAT,
Tapi aku tak mahu dekat kamu lagi..Aku takkan biarkan hatiku dekat dengan kamu lagi kerna kamu mungkin akan meninggalkan aku lagi..

♥♥ (¯`'*• Kamu tahu alasan mengapa Allah mencipta JARAK dan waktu antara kita???Krn Allah ingin kita saling MENDOAKAN, dalam jauhnya pandangan sekalipun..
Pernahkah kamu mendoakan hubungan kita akan seperti dulu..Jarak dan waktu telah membuktikan kamu tak pernah mendoakan untuk itu..s0,buat apa aku bersuara lagi untuk sesuatu yang tak pasti akan kamu berikan buat aku..

♥♥ (¯`'*• Kamu tahu alasan munculnya kantung pada mata ini???Untuk membiarkannya terpejam, BERISTIRAHAT dari memandangmu dalam NYATA..biar terbuai dlm bayangan..
Biar hanya dalam bayangan aku mengharapkan yang hadir menemani aku adalah yang nyata mencintaiku setulus hatinya..
Buat cal0n suamiku kelak:

Sesekali aku hanya ingin BICARA, sekadarnya saja, tidak lama..setidaknya sapalah aku ketika kita bertemu mata..namun di balik telapak tangan ini, sebuah NAMA terukir INDAH..belum dapat ku baca, KATA Allah masih RAHASIA..✿

oleh itu,,,,,,

Bila mataku tidak mampu bertemu matamu, melihat resahnye jiwa..

bila suaraku tidak mampu singgah ke telingamu, membisikan kata-kata semangat

bila tanganku tidak lagi mampu mengenggam tanganmu, mengusap air mata..

namun ingatanku bertandang mengusik rasa

tertanya-tanya apa khabarmu disana..

ku hanya mampu titipkan doa padaNya..

❤ semoga kamu baik-baik disana & kamu tidak menjadikan masa Luangmu duri-duri maksiat dan hal yg tak manfaat ❤
Kepada cal0n suamiku kelak..ketahuilah satu hari nanti Allah akan membuka rahsia hatiku ini buat kamu..Buat kamu saja yang tetap setia menanti hingga waktu itu hatiku kembali pulih dari kesakitan..Hati aku sembuh sepenuhnya dari luka yang di tinggalkan 0leh si dia yg terdahulu dari kamu..
Sampai detik ini aku masih tertanya2 siapakah kamu????Aku X akan bersuara lagi sehinggalah kamu datang kepadaku dan menyuarakah harsat di hati kamu yg telah kamu pendamkan setelah sekian lamanya...Aku harap kamu akan muncul di saat dan waktu yg tepat..Dan waktu itu akan ku sambut cinta kamu sekiranya kamu benar2 menginginkan hatiku dan cintaku..Berd0alah bersamaku agar hatiku kembali terbuka buat kamu saja..Di mana kamu sekarang???siapa pun kamu sekarang????Aku akan cuba menerima dgn syarat kamu tidak memperlakukan aku seperti sampah..Kamu tidak meninggalkan aku apatah lagi mempermainkan hati dan perasaanku..
Justru aku berharap kamu percaya pada kata-kataku ini yg semua ini hanya sementara..Satu hari nanti dgn pastinya Allah akan menemukan kita menjadi satu..InsyaAllah..AMIN..
Jaga diri kamu baik2 walau siapa pun kamu..Jangan nakal2 walau di mana kamu berada sekarang..Jaga tingkah kamu jgn pernah kamu menduakan aku walau dgn sapa pun itu..Jaga s0lat dan jaga peribadi kamu kerana aku mencintai kamu atas restu dan izin dari Allah S.W.T..T0l0nG jaga semua itu buat aku seperti mana aku menjaga semua itu untuk kamu cal0n suamiku walau kamu entah di mana dan entah siapa?????

No comments:

Post a Comment

Hal paling kejam yang seseorang lakukan kepada orang lain adalah membiarkannya jatuh cinta,sementara kamu tidak berniat untuk menangkapnya..
Related Posts with Thumbnails

aku

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Templates online

Seandainya kita diciptakan untuk menjadi satu,pasti suatu ketika kita akan bertemu.Seandainya kita diciptakan untuk tidak bersatu. Walau dekat selalu kau takkan jadi kepunyaanku.Jangan membenci atau menyalahkan cinta jika kamu sampai terluka kerananya..Cinta yang tulus & suci tidak akan pernah menyakiti jika kita menyikapinya dengan indah pula.. Selangkah kita menghampiriNya seribu langkah DIA menghampiri kita.. berbeza dengan cinta manusia.. semakin kita cuba menjejakinya semakin luas langkahnya meninggalkan kita.. kalau bertaut pun pasti terlerai, kalau terbina mahligai pun pasti bakal dicarinya insan kedua dan seterusnya...