" Andaikan aku halal baginya tentu aku akan turun mengusap airmatanya dan membawanya ke tempat yang jauh dari linangan airmata selama-lamanya "

http:// kiranakusayang.blogspot.com

Aku ingin terbang bebas..

Salam Taaruf..

Salam Taaruf..

kata-kata cinta..

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Tuesday, November 10, 2009

Aku skandal vs kekasih gelapku tetapi bukan Camelia..

..ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yg tahu
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku..
..kau wanita terhebat

yang pernah singgah di hatiku
kau wanita yang tegar
aku mohon lupakanlah aku
sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
mungkin di suatu saat nanti
kau temui cinta yang sejati
sudah cepat lupakanlah aku
jangan pernah ungkit masa lalu
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku..
..Waktu duka dulu kita lalui bersama
Bahgia bagaikan malam di temani bintang terang
Hancur hati bila kau undurkan diri
Meninggalkan daku
Meninggalkan ku sendiri..
Bait2 lgu 2 de kne m'gena ngn aku sbnrnye,hehe..Nk tau sb pe..aku de wt skandal..haha..SKANDAL..kuang3..jeng3..0psss,jgn slh phm..aku wt skandal ngn budak sk0la je,hehe..Ala,sbnrnye d0rg aku angp cm adek2 je..wlupn de yg d0k pgil aku darling la..haha..kelakar kn..Huh,mcm2 la budak2 nie..Aku nie rmai adek angkat kt HK 2..laki ade,pmpuan pn ade..tp byk laki2 la..ade stgh 2 ade hati ngn aku,admire ngn aku & kemudian d0k wt skandal ngn aku..hehe..nk di jdkn citer mula2 skandal aku nie dak f0rm 4..nie kes budak nie d0k b0ring kt umh,wk22 cuti sk0la..s0,die d0k ng0rat aku la cuti2 2..kdg2 2 mls gak lyn,tp nt kne c0p smb0ng lak..s0,lyn je..lyn d0k lyn nyaris nk kant0i ngn gf die..aku sllu ym ngn die klu X msj..rupa2nya die ade bg pasw0rd ym die kt gf die..s0,ari2 aku ingtkn die..ptut la ayat len mcm je.rupa2nya gf die da..Pehhhh...sllu nye ayat die msti ade syg2 pnya..tp ari 2 cm skema plak die..sekali2 die anta msj kt aku suh jgn bkak ym..die gtau 2 bkn die yg 0n9 then die citerkn sumenye kt aku..aku pn X lyn la ym die..kter0rg msj je ps2..Raya ari 2 die de dtg umh aku..rjinnya nk dtg kg.gjh nie..b'ia2 die nk dtg..die bwk geng2 HK sekali..aku lyn mrk sume cm adek2 je..X de yg special pn..tp,terharu gak d0rg sgup dtg umh aku nie..thank's..

Itu skandal aku yg pertama..yg ke2 nie dak f0rm 5..hehe..nk SPM 2..yg nie lg truk..l0teh den nk lynnye..lg mau jiwang karat ngn aku..mujur iman 2 kuat..X terg0danya..huhu..Huh..die d0k ayat aku p0wer2 2..sy0k sgt die ngn aku k0t..hehe..nk jdkn citer,aku kt kantin sllu usik die,psl die kuat mkn..aku ckp kt die jgn mkn byk,nt X larat nk belajar..mcm2la aku d0k usik die lg..nakal gak aku nie..nakal ke??Urmmm ade skt k0t,hehe..tp aku ske nyakat je budak2 nie..sje nk gur02 ngn d0rg..ble d0k sllu kac0 die,lme2 2 aku t'prsn yg die nie len mcm je ngn aku..X mcm yg biase..Why??knpe die??Adui!!!die dh admire kt aku plak..ngeee~..stu ari2 die d0k usha2 aku,sekali 2 die tunjuk tnda call kt aku..rupenye die nk n0.f0n aku..mula2 2 mls nk bg,sb d0rg nie bkn leh harap sgt..nt d0k past2 n0.aku kt 0rg len..tp cian plak tgk muka die 2..muke pnuh pengharapan,huhu..s0,aku bg hp aku kt die suh die bg n0.die c0z klu aku bg n0.f0n aku nt die men2kn aku..d0k kac02 aku..aku X ske..tp die lg cerdik dr aku..ngeee~die d0k wt mizk0l n0.die 2..ble aku nmpk die bt cm2,cpt2 aku matikn..aku ingt die X dpt n0.aku..tp die dpt la plak c0z lmbt sgt aku matikn yg die k0l td 2..Blum smpt die blk sk0la dh anta msj kt aku..adui!!nie yg mls nie..mls nk lyn,huhu..kesian pnya psl aku lyn la..rupanya die dh lme admire kt aku,aku je yg bru thu,huhu..aku sje la nk test hati die kt aku sebesar mne..aku bg die stu msj nie..
  1. Gelaran awk bg sy??nk tau die tulis ape??teka ar..hehe..
  2. Lagu sesuai tuk sy??rase2 lgu ape??
  3. yg awk ingt ttg sy??ape yg die ingt ttg aku??huhu..
  4. awk nk sy jd ape tuk awk??teka la die nk aku jd ape tuk die??
  5. nasihat tuk sy??ape nsht die tuk aku yg pangkat kakak nie..
  6. benci/ske sy??k0rg rse die benci 0r ske aku???
  7. nape ye??knpe die benci/ske aku??ape jwbnye??
nk tau jwpn sume 2,ape jwpn die kt aku..hehe..mmg jwpn yg giler2..jgn smpai giler sudah..susah aku ble die dh giler byg kt aku..hahaha..Parah la cm2..Naya aku..sje cri susah..huhu..
  1. gelaran yg die pgl aku'Darling'
  2. lgu jiwang die nk bg aku 2..'ayat2 cinta'..
  3. die ingt kt umur aku c0z die de tnya umur aku bape??
  4. yg nie d0k parah skt??die nk aku jd kekasih die plak..ngeee~
  5. Die nsht aku spya'Cintailah sese0rg dgn sepenuh jiwa raga'..Urmmm..n0.k0men psl 2..
  6. die ckp die ske aku..
  7. sb nye..sb aku cantik..die kata ar..aku tulis blk ape yg die bg..huhu..die ckp sume 2 jwpn jujur dr die..huhu..mslhnya cantik ke aku nie,hehe..Aku pn X tau..hnya k0rg2 je yg dpt m'nilai aku..bg aku,aku biase je..Xde yg menarik ttg aku..
Aku pn sje je nk test prsn die X sgka plak die bg jwpn yg cm2..huhu..ape2 pn aku sering ingtkn die aku nie pangkat kakak je kt die wlu die sllu pgl aku darling,syg la,ape2 la..aku ttp ingtkn die ttg 2..lgpn die nk SPM aku sllu suh die jgn bg msj kt aku sgt,sbnrnya aku pn mls nk lyn msj2 nie,huhu..2 yg ckp cm2 kt die,hehe..aku suh die bwk2 study,bca skt2..last2 min nie kdg2 b'gne gak..

Yg ke3..tp bkn skandal aku la,juz adek angkt..die nie kt sk0la pemalunya bkn main..aku ble de laki2 yg cm2 ape lg rjin la d0k nyakat die..abiz 2 pemalu sgt ngn pmpuan..aku cme nk die jd bkn la yg X malu ngn pmpuan tp jgn t'lalu malu ngn pmpuan..s0,aku sllu suh adek angkt aku yg len yg merupakn mmbr die gak d0k tl0g aku nyakat die..hehe..jahat X aku,hehe..bkn jahat la cme nakal je..hehe..mcm2 la aku d0k kne kn die..kdg2 2 smpai tersipu2 die ngn aku,haha..kelakar je ble d0k ingt blk..ble dh sllu kne kac0..akhirnya die bg aku stu msj..aku X expect die yg bg..cm X caye pn ade c0z laki2 yg pemalu d0k msj pmpuan,huhu..ape yg die mau dr aku..dlu aku d0k kac02 die kerek sgt ngn aku..skrg mau ape??rupanya die X la pemalu sgt spt yg aku sngkakn..Then die gtau aku yg die bkn malu cme segan je ngn aku..akhirnya die jd adek angkt aku..tp ble jmpe aku malu die 2 msh ade sbnrnya..tp X pe la,pemalu2 pn ade gf 2..kira n0rmal la 2..huhu..aku igtkn malu2 die X de gf..tp ari2 la kant0i ngn aku..Die tkar n0.f0n bru ps2 die gtau aku n0.bru die 2 & n0.lme die X gne dh..rupanya n0.lme die bg kt gf die..Agaknya gf die nk n0.2 k0t..nk sp0rtchek la 2,huhu..ari2 de stu n0.X de knali d0k msj aku..Bunyi msj die cmne'knl ej0y X??aku pn bls..knl??sape nie??..Nie kwn die..gtau die kt aku..ps2 die tnya aku lak sape??Aku pn X tau knpe ari2 d0k gatai sgt tgn nie gtau kt n0.2 aku nie..Aku nie Bakal......haha..Sekali 2 n0.2 k0l aku..Pehhh..pmpuan yg b'ckp da..Die tnya aku nie sape??aku gtau la aku ANA..Aku tnya plak die sape??die gtau aku die gf ej0y..Alamakkkk!!!kuang3..Aku trus mnta maaf kt die c0z aku gur02 je td..Aku gtau la..s0ry3..aku nie pangkat kakak je kt ej0y 2..td ingtkn kwn2 sk0la ej0y yg aku knal 2 yg aku ckp cm2..X sngka plak gf die..sb aku pn X sngka die de gf..t'kezut giler die ble aku ckp aku nie bakal 2..huhu..mujur pangkat kakak 2 menyelamatkn aku..klu X aku pn X tau ape yg jd ngn hubungan mrk..X ke nt aku nie di tuduh per0sak n perampas lak..huhu..Akhirnya aku d0k ramah mesra ngn die plak..Die citer kt aku mcm2 la psl ej0y..cmne die knl ej0y2..umur die bpe??d0k mne??sume 2 die gtau aku..smpai X larat aku nk lyn,huhu..Lps dr 2 aku d0k msj ej0y tnya ttg gf die 2..Dan aku gtau la psl ape yg aku smbg ngn gf die 2..Lps2 die siap anta mms gmbr gf die 2 kt aku..Cute gak gf die 2..Padan ar..Sekali 2 die gtau aku gf die nk gmbr aku plak..Adui!!nie yg mls nie..aku pn bg alasan kt die..gf nk ke ej0y yg nk,hehe..Last2 aku bg gak la c0z X nk gf die ingt aku nie ade ape2 ngn ej0y2..Skurg2nya die nmpk gmbr aku nie lbh tua dr ej0y 2,Xde la die pk bkn2 lak..s0,jgn ris0 la..mmg aku nie juz kakak angkt je ngn ej0y 2..X prlu la nk tk0t..huh..

Klu nk ikutkn rmai lg adek2 angktku yg len yg pnya pelbagai ragam n perangai tp X perlu la aku cterkn sume 2..ckup la yg ad0 nie,hehe..Kang X larat plak nk m'bcanye kn,huhu

No comments:

Post a Comment

Hal paling kejam yang seseorang lakukan kepada orang lain adalah membiarkannya jatuh cinta,sementara kamu tidak berniat untuk menangkapnya..
Related Posts with Thumbnails

aku

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Templates online

Seandainya kita diciptakan untuk menjadi satu,pasti suatu ketika kita akan bertemu.Seandainya kita diciptakan untuk tidak bersatu. Walau dekat selalu kau takkan jadi kepunyaanku.Jangan membenci atau menyalahkan cinta jika kamu sampai terluka kerananya..Cinta yang tulus & suci tidak akan pernah menyakiti jika kita menyikapinya dengan indah pula.. Selangkah kita menghampiriNya seribu langkah DIA menghampiri kita.. berbeza dengan cinta manusia.. semakin kita cuba menjejakinya semakin luas langkahnya meninggalkan kita.. kalau bertaut pun pasti terlerai, kalau terbina mahligai pun pasti bakal dicarinya insan kedua dan seterusnya...