" Andaikan aku halal baginya tentu aku akan turun mengusap airmatanya dan membawanya ke tempat yang jauh dari linangan airmata selama-lamanya "

http:// kiranakusayang.blogspot.com

Aku ingin terbang bebas..

Salam Taaruf..

Salam Taaruf..

kata-kata cinta..

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Thursday, December 1, 2011

SETIA PADAKU JIKA AKU YANG KAMU MAU..

Jika ALLAH dan BILA ALLAH...
♥::♥
♥ Jika ALLAH tak memberimu seseorang yg kamu impikan,
Semoga Dia menghadirkan seseseorang yg memimpikanmu.
♥ Bila ALLAH tak memberimu seseorang yg kamu rindukan,
Semoga Dia menghadirkan seseorang yg merindukanmu.

♥ Bila ALLAH tak memberimu seseorang yg kamu dambakan,
Semoga Dia memberimu seseorang yg mendambakanmu.

♥ Bila ALLAH tak menyatukanmu dgn seseorang yg kamu cintai,
Semoga Dia menghadirkan seseorang yg Mencintaimu.

♥ Yg bukan HANYA karena apa yg ada padamu ....
tapi apa adanya dirimu....!!

♥ bersihkan dan berserahlah Hati & jiwamu....
Semoga ALLAH memberi kita yg TERBAIK
Dgn segala Keindahan hati & ketakwaannya....:-)


(˙˙●., Bila dirimu Sekarang sedang menunggu seseorang untuk menjalankan kehidupan menuju ridhoNya,
Bersabarlah dengan keindahan...
Demi Allah dia tidak datang karena ketampanan,Kecantikan,kepintaran ataupun kekayaan..
Tapi Allah lah yg menggerakkan,,
Jangan tergesa untuk mengepresikan cinta kepadanya Sebelum Allah mengijinkan..
Belum tentu yg kau cintai adalah yg terbaik untukmu..
Siapakah yg lebih mengetahui selaiNya..?
-- Simpanlah segala bentuk ungkapan cinta Dan derap hati rapat rapat,,
Allah akan menjawab dengan lebih indah disaat yg tepat ,.●˙˙)

Hati aku mudah berb0lak balik kini..terkadang aku merasa sudah siap tuk menerima lg,aku suda bersedia tuk dimiliki lg..Namun terkadang jua aku masih ragu akan perasaanku,aku keliru dgn perasaanku,aku serik nk berperasaan2 nie lg..

Jujur aku katakan sampai detik,waktu dan saat ini aku masih trauma tuk menerima insan2 di luar sana,aku f0bia tuk percintaan yg lalu yg menyakitkan hati dan yg paling penting aku tak0t..Aku masih tak0t..Tak0t di tinggalkan lagi..tak0t di sakiti lg..tak0t di kecewakan dan dilukakan lg..Aku tak0t kali ini air mata ini X akan pernah bisa berhenti lg..
Skrgnie aku X m0o0oo memikirkan lg tentang cinta yg X pasti ini..tiada istilah cinta di hati ini selagi akad blum berlaku..blum terjadi dan blum terlaksana..Dalam kamus hidup aku da X ada da apa itu bf,pakwe,teman lelaki,kekasih hati @ apa2 la yg sewaktu dgnnya..suda tiada..

Sejujur-jujurnya aku masih tak0t akan kecewa lg..Aku juga suda terlalu serik tuk sekian kalinya..Seandainya pintu hatiku terbuka kembali dan andainya hadir sese0rg yg dtg menghulurkan kata-kata cintanya itu thdp aku..t0l0ng salurkan cintanya itu di tmpt yg selayaknya dan jika hadirnya tuk serius dgn aku,aku minta dgn sgt jgn sekali2 berhubungan dgn wanita2 lainnya tanpa pengetahuan aku..Aku bkn se0rg yg cemburu,yg nk jeles X tentu pasal,nk iri2 hati nie..itu bukan aku tp..tp..tp.......Aku X m0o0oo pisang berbuah tuk sekian kalinya..Aku X sgup pisang 2 berbuah tuk kedua kalinya dlm hidup aku nie..

Makanya t0l0ng fikirkan masak2 tentang sume nie,jika hati aku yg kam0o0oo mau t0l0ng la setia pada ku..t0l0ng jgn membenarkan walau sedikit kekecewaan itu berlaku lg dlm hidupku..jgn biarkan aku menangisi setiap kesakitan hati yg di buat 0leh kaum mu..Permintaan aku tue X susah,namun aku tau mby X mudah tuk kam0o0ooo tunaikan sb aku mana nk tau kt belakang aku kam0o0oo bermain cinta dgn 0rg lain mcm yg di lakukan 0leh si dia yg terdahulu thdp aku...Si dia berani curang thdp aku..terang2an lg 2..Mau X sakit hati aku,mau X menangis aku,mau X kecewa aku..

Berjanjilah dgn ku setulus hati kam0o0ooo jika hatiku yg kam0ooo00o pilih..setialah kpd aku walau di mana pun kam0o0oo berada waktu ini..walau siapa pun kamo0oo0o saat ini bisakah kam0o0oo berjanji padaku..

Aku X mengharapkan kam0o0oo memberiku bulan dan bintang,permata,intan berlian sekalipun..aku X menginginkan kam0o0oo menghadiahi aku kereta mewah,rumah besar bertingkat2,wang ringgit beribu juta cuma yg aku inginkan hanya satu kamo0o0oo setia padaku..

Satu perkataan saja "SETIA"..B0lehkah kam0o0ooo tunaikan yg satu ini buat aku.. b0leh X wahai cal0n suamiku yg ada di mana-mana skrgnie aku pun X tau..bisakah kam0o0ooo berjanji dgn aku walau siapa pun kam0oo0oo.. B0LEH???? Bisakah kam0o0oo lakukan itu???

No comments:

Post a Comment

Hal paling kejam yang seseorang lakukan kepada orang lain adalah membiarkannya jatuh cinta,sementara kamu tidak berniat untuk menangkapnya..
Related Posts with Thumbnails

aku

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Templates online

Seandainya kita diciptakan untuk menjadi satu,pasti suatu ketika kita akan bertemu.Seandainya kita diciptakan untuk tidak bersatu. Walau dekat selalu kau takkan jadi kepunyaanku.Jangan membenci atau menyalahkan cinta jika kamu sampai terluka kerananya..Cinta yang tulus & suci tidak akan pernah menyakiti jika kita menyikapinya dengan indah pula.. Selangkah kita menghampiriNya seribu langkah DIA menghampiri kita.. berbeza dengan cinta manusia.. semakin kita cuba menjejakinya semakin luas langkahnya meninggalkan kita.. kalau bertaut pun pasti terlerai, kalau terbina mahligai pun pasti bakal dicarinya insan kedua dan seterusnya...