" Andaikan aku halal baginya tentu aku akan turun mengusap airmatanya dan membawanya ke tempat yang jauh dari linangan airmata selama-lamanya "

http:// kiranakusayang.blogspot.com

Aku ingin terbang bebas..

Salam Taaruf..

Salam Taaruf..

kata-kata cinta..

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Tuesday, December 6, 2011

Siapa diriku di sisimu....

Siapa diriku di sisimu dulu,kini dan selamanya..Siapa???B0neka yang X punya perasaan yg sesuka hati kam0o0oo campakkan setelah hatiku kam0o0oo miliki..Kal0 la aku ini hanya b0nekamu kenapa kam0o0oo amik hatiku..kenapa kamo0oo curi hatiku..Lepas 2 kam0o0oo buang sesuka hati bila aku telah jauh dari pandanganmu..Bila aku X bisa selalu bersamamu..Tegarnya kam0o0oo terhadap aku..Aku cuba nk ikhlaskan sume nie dr dulu lg..Dari pertama kali kam0o0oo tinggalkan aku..Aku trus mencuba,namun terkadang bila aku terkenangkan dirimu,Perbuatan kam0oo0o terhadap aku,aku seakan2 X bisa melupakan segala2nya yg menyakitkan hatiku..
ƸӜƷ`*•.¸Sekuat mana saya setia, sehebat mana saya merancang, sejauh mana saya menunggu, sekeras mana saya bersabar, sejujur mana saya menerima awak...jika ALLAH tidak menulis jodoh kita bersama, kita tetap tidak akan bersama...*•.¸.ƸӜƷ`*•.¸ ♥
Itulah yg berlaku pada diriku kini..Sekuat mana setia aku terhadapmu,sehebat mana aku merancang tuk bersama2 kam0o0oo mengemudi hidup ini,sejauh mana aku menunggu dirimu kembali,sekeras mana aku bersabar untuk dirimu,sejujur mana aku menerima kam0o0oo seadanya kam0o0oo..Namun jika Allah telah menuliskan bahawa kita tidak berj0d0h tuk bersama,makanya terciptalah perpisahan yg tidak di duga 0leh hatiku..Perpisahan yg sangat menyakitkan..
Sẽsΰ∂Tΰ Y∂nG TẽRΐnd∂Ɨƚ BΰK∂nL∂Ɨƚ Y∂nG TẽRB∂ΐK ΰnTΰk KΐT∂..Sẽsΰ∂Tΰ Y∂nG SẽMPΰRn∂ dΐp∂nd∂ng Tΐd∂k SẽL∂Lΰ Jΰg∂ MẽnJ∂nJΐK∂n KẽB∂Ɨƚ∂Gΐ∂∂n ΰnTΰK KΐT∂..N∂MΰN JΐK∂ KΐT∂ D∂P∂T MẽNẽRΐm∂ Ɨƚ∂KΐK∂T KẽKΰR∂nG∂n, ΐ∂ny∂ MẽnJ∂dΐ KẽLẽBΐƗƚ∂n... ΐTΰL∂Ɨƚ SẽBẽn∂Rny∂ KẽSẽMPΰRn∂∂n Y∂nG SẽmPΰRn∂..
Hembusan angin bagai membawa berita
Berita yang mengecewakan ku
Apa yang terjadi bukan yang ku impikan
Namun ku tabahkan hati ini
Sayangku…ku tahu kau tak ingin begini
Tapi kau sanggup lakukannya
Betapa hatiku hancur musnah berderaian
Tidak seorang pun yang memahami
Hati dan perasaanku

Kerna cintaimu ku jadi begini
Kerna sayangkan mu ku telan semua
Betapa hebatnya kau di hati ini
Kenapa kau tak pernah fikirkan aku (hatiku)
Kenapa si dia jadi pilihanmu
Ku sedar siapa diriku di sisimu (hatimu)
Di sisimu…
Ku harap suatu hari kau kan mengerti kasih
Siapa diriku di sisimu
Pengorbananku bagai tak pernah dihargai
Ia bagai angin yang berlalu

(Satu hari nanti kam0o0oo akan mengerti apa itu erti peng0rbanan yg X pernah di hargai 0lehmu..)

No comments:

Post a Comment

Hal paling kejam yang seseorang lakukan kepada orang lain adalah membiarkannya jatuh cinta,sementara kamu tidak berniat untuk menangkapnya..
Related Posts with Thumbnails

aku

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Templates online

Seandainya kita diciptakan untuk menjadi satu,pasti suatu ketika kita akan bertemu.Seandainya kita diciptakan untuk tidak bersatu. Walau dekat selalu kau takkan jadi kepunyaanku.Jangan membenci atau menyalahkan cinta jika kamu sampai terluka kerananya..Cinta yang tulus & suci tidak akan pernah menyakiti jika kita menyikapinya dengan indah pula.. Selangkah kita menghampiriNya seribu langkah DIA menghampiri kita.. berbeza dengan cinta manusia.. semakin kita cuba menjejakinya semakin luas langkahnya meninggalkan kita.. kalau bertaut pun pasti terlerai, kalau terbina mahligai pun pasti bakal dicarinya insan kedua dan seterusnya...