" Andaikan aku halal baginya tentu aku akan turun mengusap airmatanya dan membawanya ke tempat yang jauh dari linangan airmata selama-lamanya "

http:// kiranakusayang.blogspot.com

Aku ingin terbang bebas..

Salam Taaruf..

Salam Taaruf..

kata-kata cinta..

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Tuesday, November 1, 2011

1.11.11...Cantikkan n0mb0r nie....

1.11.11 Cantik X n0mb0r nie..lg cantik klu 11.11.11..X pe kter tgu je la ari2 ek...Dan da semestinyer tarikh 2 di nt2 kn 0leh bakal2 pengantin..Dlm erti kata lain 11.11.11 tue pasti di nantikan 0leh mrk2 yg mahu mendirikan umh tangga...

Hari ini 1.11.11..Apa yg berlaku dlm rutin harian ku arinie....

Tiada apa yg menarik tuk diceritakan pada hari ini kerana rutin ku berjalan seperti biasa..Namun ku panjatkan syukur ke hadrat Ilahi kerna masih memberi aku kesempatan tuk menikmati hidup ini..

Walau pelbagai c0baan,dugaan,ujian telah aku lalui,telahku lewati,telah pun aku jalani namun aku tetap mensyukuri segala2nya..Allah itu sayangkan aku makanya DIA c0ba aku,DIA duga aku,DIA uji aku..

Aku da lalui macam2 dalam hidup aku..Apa yg X pernah ku jalani..Apa yg X pernah aku lewati..Semuanya telah pun aku rasa..Dan yg paling terkesan bg aku adalah saat aku mula mencintai sese0rg lelaki dgn sepenuh hatiku dan pada akhirnya lelaki itu pergi begitu saja meninggalkan aku atas alasan2 yg X b0leh aku terima..Namun aku redha,aku pasrahkan segalanya kpd ILAHI..krn DIA lebih tau segala2nya tentang hidupku..Akan tetapi kesan yg di tinggalkan 0leh lelaki itu membuatkan ruang yg selama ini aku buka untuknya tertutup rapat..Tiada lagi ruang di hatiku buatnya..

Inilah yang harus kuterima
Dedaun nan layu
Berguguran jatuh disisiku

Adakah ruang
Walau bermesra untuk kali ini
Bersamamu

Biarlah hanya ku menatap
Wajahmu nan indah
Lepas kerinduan ini

Hanya kasih
Milik berdua
Dambaanku pilu
Perpisahan yang berlaku

Tak sanggup bila meratapi
Hanya sayu diriku kehilanganmu ini
Andainya masa menentukan
Moga saat itu kau hadir hanya untukku

Satu yang kupinta
Buatku kali terakhir
Sekiranya diriku masih dalam hatimu
Renunglah kembali
Jika ku masih disini
Biar bersemadi kasihmu ini
Yang tiada penganti..
Arghhh!!!!Sikit2 nk sedih..Nape aku ske sgt bersedih sejak akhir2 ini..Bukan sejak akhir2 ini tp telah sekian lamanya kesedihan itu seringkali mengek0ri aku dan menjadi teman setiaku..Memang sukar bagi aku melupakan segala2nya yg menyentuh hatiku dan yg membuat sakit di hatiku..X mudah namun aku tahu X susah bg aku tuk lakukan sume itu tp terkadang aku merasakan segala2nya begitu sulit tuk aku kendalikan sendiri..

Sulit sekali..Sukar bagiku memadamkan semua itu..Segala2nya telah tergambar dan terlukis di hatiku..Parutnya masih ada lg nie..Lukanya pun belum tentu sembuh sepenuhnya..Tapi X ape la,aku tahu aku bukan yg terbaik buat si dia sb 2 dia tinggalkan aku..

Itukah dia kekasih yang pernah berjanji
Memberi cinta untukmu sepenuh hati
Ia akan menyesal suatu hari nanti
Apabila ia mengetahui
Kekasihmu ini ingin kembali
Tahukah engkau ia tak sepadan denganmu
Walau beribu bisik janji ia merayu
Kekasihmu ini terlalu ingin kembali
Semenjak ia mengetahui
Kekasihmu itu membuat kau bersedih
kekasihmu ini akan merasa gembira
Andai dapat bersama untuk selama-lamanya
Hanya untuk menyayangimu
Hanya untuk bercinta lagi
Andai engkau berduka
Aku yang pertama di sisi
Andai engkau bahagia
Aku kan terus berdoa
Semoga suatu masa
Pintu hatimu kan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi
Aku akan kembali
Walau jalan berliku
Kerna ku kekasihmu
Hingga ke akhir hayat

Sekali kamo0oo lukakan hati aku..Kamo0oo0o sakiti hatiku..Kam0o0oo buat aku kecewa selamanya akan aku simpan dalam hati aku yg paling dalam ini..Untuk aku kembali lagi kpd kamo0o0o itu adalah satu perkara yg sgt2 mustahil..Tiada ruang tuk kam0o0oo kembali kpd aku lg..Suda tiada..
Aku da buat keputusan,keputusan yg berat sekali..Aku da putuskan tuk tidak kembali kpd kamo0o0o lg..walau dgn cara apa pun itu..
Arinie 1.11.11 aku da putuskan dan keputusan aku da bulat tiada tanda s0al lg..Hati aku bukan milik kamo0o0o lg..Bukan milik kam0o0oo dan bukan milik sesiapa pun..Aku X m0o0ooo kam0ooo ada lg dalam hidup aku..Kam0oo0o pun da buang aku kan..s0, tiada apa lg yg nk di pers0alan lg..Biarlah aku dgn caraku yg sebegini hidup sendiri tanpa sesiapapun krn aku suda serikkkk..serikk tuk di miliki lg 0leh lelaki seperti kamo0o0oo..SERIK sgt2..

Kalu pun ada lelaki yg nantinya berjaya melembutkan hatiku yg keras ini atas perbuatan kam0o0oo00 aku mengharapkan dia adalah se0rg yg setia kpd aku dan tidak akan membiarkan aku di sakiti lagi..tidak akan membiarkan aku terluka lg..

No comments:

Post a Comment

Hal paling kejam yang seseorang lakukan kepada orang lain adalah membiarkannya jatuh cinta,sementara kamu tidak berniat untuk menangkapnya..
Related Posts with Thumbnails

aku

Aku tak tahu perjalanan hidupmu terlalu setianya kau pada rahsia apa yang kutahu adalah apa yg kau pamerkan sekarang waktu silammu masih selingkar rahsia tak dapat kuteka apa yang bermain difikiranmu.. Tak pernah kau bercerita tentang sejarah hidupmu kau enggan menjawab pertanyaan ikhlasku membiarkan aku dengan seribu persoalan tanpa jawapan yang pasti aku tak berdaya mendesakmu lagi.. Apa yang hanya kau luahkan hidupmu tak seindah mimpi perjalananmu penuh liku kau tak mahu menoleh lagi pada hari-hari semalam niatmu kini hanya memandang hari esok dan menebus kesilapan lalu membuktikan sesuatu yang jitu.. Tanpa ulasan lanjut kau kembali membisu setiap kali kubertanya latar hidupmu kau hanya geleng kepala apabila kuajukan tentang keluargamu ada airmata bergenang namun kau paksa dirimu bertahan agar ia tak tumpah membasahi pipimu.. Penderitaan terlukis pada wajahmu matamu terpamer kelukaan saat itu aku tahu kau benar-benar menyimpan rahsia dan kau tak ingin membicarakan walau pada sesiapa walau pada diriku..Kini kumengerti aku tak akan bertanya lagi..

Templates online

Seandainya kita diciptakan untuk menjadi satu,pasti suatu ketika kita akan bertemu.Seandainya kita diciptakan untuk tidak bersatu. Walau dekat selalu kau takkan jadi kepunyaanku.Jangan membenci atau menyalahkan cinta jika kamu sampai terluka kerananya..Cinta yang tulus & suci tidak akan pernah menyakiti jika kita menyikapinya dengan indah pula.. Selangkah kita menghampiriNya seribu langkah DIA menghampiri kita.. berbeza dengan cinta manusia.. semakin kita cuba menjejakinya semakin luas langkahnya meninggalkan kita.. kalau bertaut pun pasti terlerai, kalau terbina mahligai pun pasti bakal dicarinya insan kedua dan seterusnya...